Úvod
8 informací
Zveřejnil Martin dne 1.10.2012
které potřebuje vědět zkušený hráč larpu, aby se mohl rozhodnout, zda chce na akci jet. Tento koncept jsme převzali z nordické tradice, protože věříme, že může výborně pomoci předejít nedorozuměním mezi organizátory a hráči stran toho, jaká má hra být.
- Logistika
- Setting a žánr
- Téma/motiv
- Postavy
- GNS model
- Výsledek (cíl) a nebo emoce (cesta)
- Konflikt
- Hardcore
Hra byla pro 25 hráčů, trvala 10 hodin, ale včetně předherních workshopů a afterparty zaberala celý víkend. V ceně byla zahrnuta strava během hry a kostým.
Prostředí hry je popsáno zde, nejlepší představu ale získáte z moodboardů, tedy obrázkových galerií, které vystihují náladu světa. První ukazuje svět před Apokalypsou, druhý po ní (a je tedy pro hru relevantnější). Můžete si také přečíst povídku.
Technologie, ztracená naděje, zánik civilizace.
Postavy vám napíšeme sami a na základě užšího výběru dotazníkem předem vám je přidělíme na místě. Drtivá většina postav je vhodná pro muže i ženy, ve hře neexistují milostné vztahy.
Cílem hry bylo navodit atmosféru ponurého sci-fi, úpadku civilizace a zoufalství. Nečekejte, že vyhrajete, nečekejte, že přežijete. Čekejte, že něco zažijete. Šlo o gamistickou (řešičskou, politickou) hru s dramatickými prvky.
Hra je o řešení tragické situace rozpadu galaktické civilizace a nemožnosti proti němu něco dělat.
Konflikty byly převážně sociálního a politického rázu, některé postavy řešily i konflikty vnitřní. Ve hře se vůbec nebojovalo.
Pro hráče v maskách může byla hra fyzicky náročnější. Ve hře nebyla používána pravidla pro souboje ani intimnosti a nesmělo k nim tedy docházet.