Úvod

8 informací

Zveřejnil Martin dne 1.10.2012

které potřebuje vědět zkušený hráč larpu, aby se mohl rozhodnout, zda chce na akci jet. Tento koncept jsme převzali z nordické tradice, protože věříme, že může výborně pomoci předejít nedorozuměním mezi organizátory a hráči stran toho, jaká má hra být.

  1. Logistika
  2. Hra byla pro 25 hráčů, trvala 10 hodin, ale včetně předherních workshopů a afterparty zaberala celý víkend. V ceně byla zahrnuta strava během hry a kostým.

  3. Setting a žánr
  4. Prostředí hry je popsáno zde, nejlepší představu ale získáte z moodboardů, tedy obrázkových galerií, které vystihují náladu světa. První ukazuje svět před Apokalypsou, druhý po ní (a je tedy pro hru relevantnější). Můžete si také přečíst povídku.

  5. Téma/motiv
  6. Technologie, ztracená naděje, zánik civilizace.

  7. Postavy
  8. Postavy vám napíšeme sami a na základě užšího výběru dotazníkem předem vám je přidělíme na místě. Drtivá většina postav je vhodná pro muže i ženy, ve hře neexistují milostné vztahy.

  9. GNS model
  10. Cílem hry bylo navodit atmosféru ponurého sci-fi, úpadku civilizace a zoufalství. Nečekejte, že vyhrajete, nečekejte, že přežijete. Čekejte, že něco zažijete. Šlo o gamistickou (řešičskou, politickou) hru s dramatickými prvky.

  11. Výsledek (cíl) a nebo emoce (cesta)
  12. Hra je o řešení tragické situace rozpadu galaktické civilizace a nemožnosti proti němu něco dělat.

  13. Konflikt
  14. Konflikty byly převážně sociálního a politického rázu, některé postavy řešily i konflikty vnitřní. Ve hře se vůbec nebojovalo.

  15. Hardcore
  16. Pro hráče v maskách může byla hra fyzicky náročnější. Ve hře nebyla používána pravidla pro souboje ani intimnosti a nesmělo k nim tedy docházet.